Om meg

Bildet mitt
Vi to, Jeanette og Randi, med mange ønsker for butikken vår også :) Vil egentlig holde på med ALT mulig. Men har innsett at det går jo ikke.....dessverre- selvom det ikke er langt unna ;) Utvalget i butikken vår utvides stadig med nye gode merker. Vi har bl.a dameklær fra Cream, Soulmate, Myrine and Me , Køn og Møn, sko og vesker fra ByBurin , Vesker,kofferter,punger m.m fra Oilily, Te og kaffe ,kort- og scrappeutstyr(også kurs),gardinstoffer og sømtjenester godt utvalg av servietter, lys , kremer, pynt til huset. Noen andre merker er f.eks: Bruka, Green Gate, IB Laursen, Madame, Ittala, Jevne AS, Black Design, Falby , Revol, Willow Tree med mye mer !! Her kan du rett og slett finne deg noe for nesten alle anledninger :) Kom innom og se da vel... Velkommen!!

mandag 7. mars 2011

Madame har ankommet :)




Endelig har MADAME kommet i hus :) Helt herlige , tidsriktige farger og gode priser på SÅÅÅ fine ting :) Bildene viser noe av det som har kommet ; krus, asjetter, boller , sitteputer, lys m m
Madame er et helt nytt merke :) Lekkert !!

2 kommentarer:

  1. Nyyydelig! Nå må jeg se å få tatt meg en tur snart, håper bare jeg finner dere. Kan du gi meg priser på noen av tingene tro...? Ble veeeldig nyskjerrig jeg...
    Klem Cille

    SvarSlett
  2. Hei , du finner oss mitt i storgata her - hvis du ikke finner frem så ta en telefon og vi forklarer ;)
    Krus, asjett, boller kr 59 ,-

    SvarSlett