Om meg

Bildet mitt
Vi to, Jeanette og Randi, med mange ønsker for butikken vår også :) Vil egentlig holde på med ALT mulig. Men har innsett at det går jo ikke.....dessverre- selvom det ikke er langt unna ;) Utvalget i butikken vår utvides stadig med nye gode merker. Vi har bl.a dameklær fra Cream, Soulmate, Myrine and Me , Køn og Møn, sko og vesker fra ByBurin , Vesker,kofferter,punger m.m fra Oilily, Te og kaffe ,kort- og scrappeutstyr(også kurs),gardinstoffer og sømtjenester godt utvalg av servietter, lys , kremer, pynt til huset. Noen andre merker er f.eks: Bruka, Green Gate, IB Laursen, Madame, Ittala, Jevne AS, Black Design, Falby , Revol, Willow Tree med mye mer !! Her kan du rett og slett finne deg noe for nesten alle anledninger :) Kom innom og se da vel... Velkommen!!

mandag 27. april 2009

Se den herlige gjengen ............koser seg i selskap. Det er en kjempesøt oppbevaringsboks,f.eks

til alle kortene du mottar eller lager


Mila ,ja de har mye søte og glade motiver på kopper for store og små. Det finns asjetter,knagger,med mer... de er kjempe søte. Du må rett og slett bare komme å se....



Willow Three , kjempelekre figurer. Passer til alle anledninger som f.eks i et bryllup ,jubileum , hvis man ønsker å takke noen for god hjelp eller rett og slett bare setter pris på noen.





Kjekk veske ,stor og liten . Passer jo godt å ha med litt sminke i de store veskene våre.... kanskje vi finner igjen mascaraen med en gang ... eller lypsylen...Bare noen forslag,selvfølgelig kan du bruke den til det du vil selv.....











2 kommentarer:

  1. Jeg kjenner på meg at jeg MÅ ha en slik boks altså, får håpe det er att da jeg får somla meg til Elverum, eller kanskje jeg må sende mamma.... hmmmmm
    Vel vel, hvis det kommer ei og påstår at ho er mor mi så vet døkk da hva slags boks ho skal ha =0)

    SvarSlett
  2. Gunn-Hege, du burde vel ha 2. En til bruk og en å se på ;-)

    SvarSlett