Om meg

Bildet mitt
Vi to, Jeanette og Randi, med mange ønsker for butikken vår også :) Vil egentlig holde på med ALT mulig. Men har innsett at det går jo ikke.....dessverre- selvom det ikke er langt unna ;) Utvalget i butikken vår utvides stadig med nye gode merker. Vi har bl.a dameklær fra Cream, Soulmate, Myrine and Me , Køn og Møn, sko og vesker fra ByBurin , Vesker,kofferter,punger m.m fra Oilily, Te og kaffe ,kort- og scrappeutstyr(også kurs),gardinstoffer og sømtjenester godt utvalg av servietter, lys , kremer, pynt til huset. Noen andre merker er f.eks: Bruka, Green Gate, IB Laursen, Madame, Ittala, Jevne AS, Black Design, Falby , Revol, Willow Tree med mye mer !! Her kan du rett og slett finne deg noe for nesten alle anledninger :) Kom innom og se da vel... Velkommen!!

fredag 8. mai 2009

Se så nydelig tunika og tøfler for barn. Tunikaen er one size , passer godt 7 og 10 åringen her i huset, lenge enda på 10 åringen . Det er 3/4 arm lenge og passe lang til leggings på hun minste , mens den er fin med bukse til hun på 10 år. Både tøfler og tunika er fra Lisbeth Dahl, hun har veldig mange godbiter:O)


























CHIPS og GODIS skåler er populære spesiellt blandt de yngre , endel andre liker de også da selvfølgelig ;O)



1 kommentar:

  1. Hei og takk for i dag. ;)

    Jeg øsnker meg, som du vet SALAT (SALAD)... ;) Og den rosa postkassa skal jeg kjøpe, når etasjen over er på plass. ;P

    SvarSlett